tirsdag 9. september 2014

Mer panel.. og isolasjon (14-16.juni)

14.-16. Juni
Svigerfar Per Arne og jeg kom opp sent fredag. Målet for denne helgen var joggetur og litt snekring. Hele lørdagen gikk med til snekring. Panel i gang og stue ble utført og ikke minst flytting av en del materiale.. flytting av materialer kan du få billig av meg, det hadde man spart mye tid (og krefter) på hvis man hadde sluppet. Pauser ble glemt, men det ble mer enn nok mat - viktig med solide måltider.

På søndag gikk formiddagen med til løpetur. jeg tror det ble ca 15km i tøft fjell og myr terreng.


Jeg måtte legge inn noe ekstra spikerslag for å få feste våtromsplatene skikkelig. Litt skuffende at stendere ikke stod 60cm hele veien - det kunne snekkerne vært mer nøye på syns jeg.. Men man finner jo løsninger.. Jeg måtte vekk med tyvek og isolasjon i boden for å komme til...


Litt av et nettverk av ledninger... kjøkken.
 Det er godt med egen snekker, vaktmester, oppsynsmann, sekretær og håndtlanger i en pensjonert far. Under ser man at han har fullført våtromsplater på badet.
"fengselscella" er egentlig et bad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar