tirsdag 9. september 2014

målsettinger.... (14-16.mai)

Jeg hadde jo som mål å bidra på byggehyttebloggmarkedet og bli litt med i gjengen, og så hadde jeg som mål å "logge" selvbyggingen for egen del.. Jeg har i og for seg tatt litt bilder og fått med meg hva jeg har gjort, og vi har jo faktisk kommet ganske langt på bare noen måneder. Men bloggen ble det så som så med. Men nå er det på tide med et lite tilbakeblikk:

resten av ferieuken i mai 14-16 gikk med til mer panel i tak og litt vegger og gulv. Panelholder har jeg fortsatt trua på når det gjelder panel i tak, men har ikke skaffet meg det. Elektrisk drill hjalp litt, men det var tungt å bore..

det blir mye søppel

dette ble brukt til å få ned murplugg og skruer. gulvet ble lektet med 23mm lekter,
en glede at støpen/plata vår var i vater hele veien

tak er flott

tak i utstikk gikk veldig greit 
blir bra med spotter 

nødvendig utstyr. Jula-kompressor (oljefri) gjør jobben

deilig å bli kvitt mange pakker med panel 
kunne vært enda flinkere med sirkelsaga for å fått en finere "glippe",
men vi skal ha taklist.. 
det må være samme høyde fra gulv hele veien for at det skal bli fint i hjørner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar