tirsdag 9. september 2014

Avløp, gulv og tettiplater (25. og 26.mai)

25 og 26.mai
Etter gudstjeneste søndag kjørte jeg opp 700kg avrettingsmasse. Det måtte vi gjøre to ganger. Hadde vi da ikke valgt å legge 20mm tettiplater måtte vi ha doblet avrettingsmassen. Dvs at vi måtte hatt opp en pumpebil. Etter tips fra hytteblogger tror jeg, så endte jeg opp med å legge 20mm tettiplater for å unngå 48mm med påstøp. Nå ble det bare 20mm påstøp ca.. noe som reduserte mengden avrettingsmasse betraktelig.



 




Bildebeskrivelse, øverst fra venstre og mot høyre:
1. Blid gutt.
2. Drillen ble ganske varm.. Det blandes flislim til våtromsplater (som vi brukte på gulv)
3. Handlelister blir det mange av
4. Halling av betongplata med gammeldags meisel og hammer trodde jeg nesten ikke at skulle gå - men jeg fikk det til... med kraft..
5. østsiden av hytta, kommer til å bli flott uteplass
6. tettiplater / våtromsplater i gang

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar